Rynek pracownika?

Rynek pracownika?

Tak sobie myślę o „rynku pracownika”, który podobno jest.Wszem i wobec słychać dyskusje jak to ciężko o pracownika. …a ja mam wrażenie, że taki mamy rynek jaki sobie stworzyliśmy…   Skąd taki wniosek? … bo z jednej strony w Naszej Klinice Sprzedaży jesteśmy na etapie powiększania zespołu, z drugiej w części projektów – głównie tych […]

Wynajem pracownika

Wynajem pracownika

  Moja firma bez pracowników? I to będzie prosperować? Tak…, a jest to możliwe np. dzięki  korzystaniu z pracowników zatrudnionych poza własną organizacją, ale wykonujących działania na jej rzecz. Pojęcie tzw. „leasingu pracowniczego„, czy też outsourcingu zwykle oznacza korzystanie z pracowników zatrudnionych poza własną organizacją. Pracodawcy, poszukując rozwiązań obniżających koszty zatrudnienia i optymalizujących działalność, coraz częściej […]

#telePrasówka 5

#telePrasówka 5

Dużo pracy, mało czytania w ostatnich dniach, ale… 3 teksty, które warto przeczytać, mimo wszystko się znalazły. O błędach w systemach premiowych dla sprzedawców Artykuł krótki ale dotykający sedna. Warto przeczytać by nie popełniać tych oczywistych wydawałoby się błędów albo przez pryzmat artykułu spojrzeć na system premiowy Twoich handlowców. www.customercentric.pl/blog/najwieksze-bledy-w-systemach-premiowych-dla-sprzedawcow-jak-ich-nie-popelnic/ 2. 5 mitów na temat […]

technika 3 rozbić – zapisy

technika 3 rozbić – zapisy

Jak rozbijać obiekcje by skutecznie sprzedawać? Jeżeli chcesz poznać naszą technikę 3 uniwersalnych rozbić obiekcji – zostaw kontakt do siebie. Na podany adres mailowy otrzymasz dostęp do artykułu w którym poznasz naszą technikę 3 rozbić obiekcji. Technikę stosujemy w firmach, które nawiązały z nami współpracę w celu zwiększenia sprzedaży. Przetestowaliśmy ją na prawie 326 konsultantach […]

#telePrasówka 4

#telePrasówka 4

Dziś #telePrasówka skupiona na obsłudze klienta. Trzy artykuły, które przeczytaliśmy ostatnio, a treści wpisują się w nasze postrzeganie dobrej obsługi klienta. 1. Obsługa klienta 3.0 Artykuł poruszający kilka przykładów nieszablonowej obsługi klienta. Może nie dotyczy bezpośrednio obsługi klienta przez telefon, ale opisuje podstawy podejścia do obsługi klienta w firmach, które znane są z obsługi klienta […]