#telePrasówka 1

teleprasowka

 

1. O omnichannel – artykuł w którym Dominika Adasiewicz-Skorupka wyjaśnia czym jest omnichannel a czym nie jest.

Podstawy ale jako, że to pierwsza #telePrasówka, od podstaw zacznijmy. 🙂

Temat omnichannel będzie napewno przewijał się #telePrasówka, bo omnichannel wkrótce będzie koniecznością a nie innowacją w sprzedaży i obsłudze klienta. Będziemy więc pisać o omnichannel i dzielić się z Wami przeczytanymi artykułami i case study z wdrożeń.

http://www.dlahandlu.pl/handel-malopowierzchniowy/wiadomosci/okiem-eksperta-dlaczego-omnichannel-jest-nieunikniony,62326_1.html


2. O rekrutacji – trendy 2017 roku. 

Artykuł z początku roku, dziś jednak w połowie roku, łatwo weryfikowalny. Sprawdźcie sami.

www.kariera.pracuj.pl/rozmowa_kwalifikacyjna/5-trendow-rekrutacyjnych-w-2017-roku/


3. O obsłudze klienta w 2017 roku

Prawie połowa klientów deklaruje w badaniach, że gotowa jest zmienić dostawcę usług w ciągu jednego dnia, w razie doznania złej obsługi klienta. Oczywiście w większości nie mogą tego zrobić, bo związani są umowami i taka decyzja wiąże się z karami ale…. co się odwlecze to nie uciecze…

Rośnie w sile trend przewagi customer experience nad ceną… czy to dobrze? … coż dla klientów i owszem. Dal naszych biznesów? …. hmmm niekoniecznie, bo jednak dobra obsługa klienta kosztuje. Z drugiej strony, z dobrą obsługą klienta jest jak z kulturą – nie każdy jest w stanie ją opanować. Będzie to więc doskonały wyróżnik w rywalizacji z konkurencją.

www.retailnet.pl/2017/06/22/116381-customer-experience-wazniejszy-ceny/


Nie chcesz przegapić #telePrasówka ?

Zapisz się się do #telePrasówka na maila.

* pole wymagane