#teleprasówka 2

teleprasowka


1. Z pola rekrutacji – case study na temat systemu benefitów dla pracowników

O tym, że:

  • świadczenia poza płacowe to dziś naprawdę standard;
  • żeby działały muszą wzmacniać i budować te aspekty życia, które są ważne dla pracowników – niezbędne jest więc stałe badanie stosunku pracowników do benefitów;
  • żeby motywowały muszą być odpowiednio komunikowane – przede wszystkim w ogóle komunikowane, komunikowane cyklicznie (przypominane), komunikowane nowym pracownikom;

www.hrstandard.pl/2013/11/26/case-study-nestle-system-benefitow-dopasowany-do-pracownikow/


2. O obsłudze klienta – case study projektu „nowy mBank”

O tym, jak poszukiwać innowacyjności, która daje przewagę nad konkurencją ale przede wszystkim daje zupełnie nowe doświadczenia klientom. Dlaczego warto? … bo każdą nową funkcjonalność Twoja konkurencja za chwilę skopiuje, z ceną również szybko będzie w stanie  konkurować – jedyne z czym trudno się zmierzyć to doświadczenia z obsługą klienta i doświadczenia klienta z obcowaniem z marką.

www.questus.pl/ls/case-studies/mbank-innowacje-jutra/


3. O chat’ach – artykuł o podstawach wdrożenia chatu w firmie

Przeczytasz o tym jak monitorować obsługę chat’a, jakie korzyści wypływają z wdrożenia chat’a oraz o tym, jakie wskaźniki mierzyć.

www.ccnews.pl/2016/10/24/monitorowac-jakosci-oraz-wskazniki-czatach/


Nie chcesz przegapić #telePrasówka ?

Zapisz się się do #telePrasówka na maila.

* pole wymagane