#telePrasówka 3

1. Chat na stronie też może sprzedawać

Artykuł o BespokeChat, która świadczy usługę obsługi chatów. Wrzucamy do telePrasówki, bo to doskonały dowód na to, że warto inwestować w ten kanał obsługi klienta. BespokeChat wygenerował dla swoich klientów 1,2 mln złotych obrotu, a więc można …. a Ty? – posiadasz chat na swojej stronie lub e-sklepie?

http://mamstartup.pl/spolka/9391/bespokechat-wygenerowalo-sprzedaz-na-poziomie-1-2-mln-zlotych


2. 5 sposobów na motywację konsultantów telefonicznych

Kilka słów na temat skutecznych metod motywacji konsultantów. Warto przeczytać i przypomnieć sobie podstawy motywacji takie jak:

  • deleguj zadania dostosowane do umiejętności konsultanta
  • wyjdź poza motywację marchewką i kijkiem w trudniejszych kampaniach
  • inwestuj w szkolenie konsultantów
  • dawaj przykład swoją osobą

www.cludo.pl/5-sposobow-jak-skutecznie-motywowac-pracownikow-call-center/


3.Case study rekrutacji na Snapchacie

Doskonały przykład niesztampowej akcji rekrutacyjnej skierowanej do młodych ludzi. Warto przeczytać by zainspirować się do działań wychodzących poza standardowe ogłoszenia o pracę. Dlaczego? … bo wszyscy dają ogłoszenia o pracę. 🙂

https://socialpress.pl/2017/04/kampania-rekrutacyjna-na-snapchacie-case-study-puro-hotels/


4. Obowiązki pracodawcy podczas upałów

🙂 na koniec, temat na czasie 🙂 czyli informacje o tym, jakie masz obowiązki jako pracodawca w czasie upałów.

Obowiązki, obowiązkami – pamiętaj jednak, że z niewolnika nie zrobisz pracownika, więc dbaj o komfort pracy. Tak osiąga się ponadprzeciętne wyniki sprzedażowe – wymagając ale jednocześnie dbając..

https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-obowiazki-pracodawcy-podczas-upalow


Nie chcesz przegapić kolejnej #telePrasówki ?

Zapisz się się do #telePrasówki na maila.

* pole wymagane