#telePrasówka 4

Dziś #telePrasówka skupiona na obsłudze klienta. Trzy artykuły, które przeczytaliśmy ostatnio, a treści wpisują się w nasze postrzeganie dobrej obsługi klienta.

1. Obsługa klienta 3.0

Artykuł poruszający kilka przykładów nieszablonowej obsługi klienta. Może nie dotyczy bezpośrednio obsługi klienta przez telefon, ale opisuje podstawy podejścia do obsługi klienta w firmach, które znane są z obsługi klienta na najwyższym poziomie, często nieszablonowym.  Warto wzorować się na nich, bo w końcu reputację, zaufanie czy wiarygodność bardzo łatwo stracić, a o wiele trudniej odbudować.

www.marketingibiznes.pl/marketing/obsluga-klienta-3-0/


2. Obsługa klienta w Brand24

Lista porad jak obsługiwać klientów i budować z nimi relacje, kierowana do pracowników przez CEO Brand24 Michała Sadowskiego. Warto zapoznać się i zastanowić nad obsługą klienta u siebie. Dowiesz się między innymi, że lepiej jest być „ciut za uprzejmym”, że słowa „przepraszam” i „dziękuję” mają moc, że można sprzedawać bez sprzedawania.

http://www.blog.brand24.pl/13-dobrych-praktyk-budowania-relacji-z-klientami/


3. 11 cech dobrego pracownika Działu Obsługi Klienta

Zebrane cechy predysponujące do pracy w obsłudze klienta. Przydadzą Ci się w procesie rekrutacji ale i w procesie planowania szkoleń dla Twoich pracowników.

www.klientnaszfan.pl/2017/07/07/11-cech-dobrego-pracownika-obslugi-klienta/

 

Nie chcesz przegapić #telePrasówka ?
Zapisz się się do #telePrasówka na maila.

* pole wymagane